პროექტი- ;;გზა ცოდნისაკენ"
1. პროექტის სახელწოდება: ,, გზა ცოდნისაკენ"
2. პროექტის იდეა: მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ უმოკლესი მარშრუტის დადგენა სასკოლო ავტობუსისათვის, რათა დროის და საწვავის ხარჯები იყოს მინიმალური
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებმა შეძლონ ბიზნესის საწყისებში კარგად გარკვევა, დაგეგმარების ამოცანების ამოხსნა, ოპტიმალური მარშრუტების პოვნა, საპრეზენტაციო უნარების განვითარება
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა შეძლონ მათემატიკის გაკვეთილზე მიღებული ცოდნის პრაქტიკულად რეალიზება
5. მონაწილეთა ასაკი: 11-13 წელი, VII კლასი
6. პროექტის ხანგრძლივობა: 16 დღე
7. მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები შეძლებენ უმოკლესი მარშრუტის დადგენით ხარჯების დაზოგვას, დროის რაციონალურად გამოყენებას, პროექტის დაწერის და გაფორმების დაუფლებას, პრეზენტაციის მომზადებას, ინტერნეტ-რესურსების გამოყენებას
8. საჭირო რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი, კალკულატორი, საწერი ფურცლები, ციფრული ფოტოაპარატი, პრინტერი, ფერადი ფანქრები, ფლომასტერები
9. პროექტის მსვლელობა: ა) მოსწავლეებს მიეცათ დავალება სახელმძღვანელოში მოცემული პროექტი წაეკითხათ და შეკითხვები ჩამოეყალიბებინათ- 2 დღე
ბ) მოსწავლების შეკითხვებზე პასუხების გაცემა და მითითებების მიცემა- 1 დღე
გ) მოსწავლეები ინტერნეტით ეძიებენ საჭირო სურათებს , იწყებენ უმოკლესი მარშრუტის ძიებას და ბენზინის ხარჯების დათვლას-5 დღე
დ) მოსწავლეები მუშაობენ პროექტის გაფორმებაზე- 3 დღე
ე) მოსწავლეები ამზადებენ საპრეზენტაციო ფაილს- 4 დღე
ვ) მოსწავლეები ამზადებენ საკლასო ოთახს პრეზენტაციისათვის ( ტექნიკით აღჭურვა), აკეთებენ პრეზენტაციას- 1 დღე
10. საგნებთან კავშირი: მათემატიკა: გამოთვლების წარმოება,
ინფორმატიკა: ინტერნეტი, პრეზენტაცია; ხელოვნება: პროექტის გაფორმება მხატვრულად;
11. პროექტის ხელმძღვანელი: ინგა ვანიშვილი- ხოხაშვილი, ვარიანის საჯარო სკოლის მათემატიკის მასწავლებელი
12. პროექტის ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: ingula2508@gmail.com
1. პროექტის სახელწოდება: ,, გზა ცოდნისაკენ"
2. პროექტის იდეა: მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ უმოკლესი მარშრუტის დადგენა სასკოლო ავტობუსისათვის, რათა დროის და საწვავის ხარჯები იყოს მინიმალური
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებმა შეძლონ ბიზნესის საწყისებში კარგად გარკვევა, დაგეგმარების ამოცანების ამოხსნა, ოპტიმალური მარშრუტების პოვნა, საპრეზენტაციო უნარების განვითარება
4.პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა შეძლონ მათემატიკის გაკვეთილზე მიღებული ცოდნის პრაქტიკულად რეალიზება
5. მონაწილეთა ასაკი: 11-13 წელი, VII კლასი
6. პროექტის ხანგრძლივობა: 16 დღე
7. მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები შეძლებენ უმოკლესი მარშრუტის დადგენით ხარჯების დაზოგვას, დროის რაციონალურად გამოყენებას, პროექტის დაწერის და გაფორმების დაუფლებას, პრეზენტაციის მომზადებას, ინტერნეტ-რესურსების გამოყენებას
8. საჭირო რესურსები: კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი, კალკულატორი, საწერი ფურცლები, ციფრული ფოტოაპარატი, პრინტერი, ფერადი ფანქრები, ფლომასტერები
9. პროექტის მსვლელობა: ა) მოსწავლეებს მიეცათ დავალება სახელმძღვანელოში მოცემული პროექტი წაეკითხათ და შეკითხვები ჩამოეყალიბებინათ- 2 დღე
ბ) მოსწავლების შეკითხვებზე პასუხების გაცემა და მითითებების მიცემა- 1 დღე
გ) მოსწავლეები ინტერნეტით ეძიებენ საჭირო სურათებს , იწყებენ უმოკლესი მარშრუტის ძიებას და ბენზინის ხარჯების დათვლას-5 დღე
დ) მოსწავლეები მუშაობენ პროექტის გაფორმებაზე- 3 დღე
ე) მოსწავლეები ამზადებენ საპრეზენტაციო ფაილს- 4 დღე
ვ) მოსწავლეები ამზადებენ საკლასო ოთახს პრეზენტაციისათვის ( ტექნიკით აღჭურვა), აკეთებენ პრეზენტაციას- 1 დღე
10. საგნებთან კავშირი: მათემატიკა: გამოთვლების წარმოება,
ინფორმატიკა: ინტერნეტი, პრეზენტაცია; ხელოვნება: პროექტის გაფორმება მხატვრულად;
11. პროექტის ხელმძღვანელი: ინგა ვანიშვილი- ხოხაშვილი, ვარიანის საჯარო სკოლის მათემატიკის მასწავლებელი
12. პროექტის ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: ingula2508@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий